Přednosti systému Schlüter-BEKOTEC
Příslib záruky:
Při dodržení montážních předpisů pro pokládku a odpovídajícím užíváním podlahové krytiny nabízí Schlüter-Systems sjednání pětileté záruky na použivatelnost a bezporuchovost podlahové konstrukce.
Krytina bez trhlin:
Systém Schlüter-BEKOTEC-DRAIN je navržen tak, aby se vlastní pnutí v potěru modulárně netralizovalo v síti výlisků. Konstrukční výztuž se v potěru nepoužívá.
Odvodnění:
Voda, která prosákne konstrukcí a otvory desky s výlisky až na izolaci ve spádu resp. drenážní vrstvu, je odtud beztlakově odvedena dutým drenážním prostorem až k odtoku.
Konstrukce s minimální deformací:
V hotové konstrukci dlažby, zhotovené podle systému Schlüter-BEKOTEC-DRAIN nevzniká žádné vlastní pnutí, proto je prakticky vyloučena deformace plochy vyboulením. To platí především i pro namáhání způsobené střídáním teplot v exteriéru.
Potěr beze spár:
V potěru nejsou žádné dilatační spáry, které by bylo nutno v dlažbě dodržet, protože potěr v systému Schlüter- BEKOTEC-DRAIN rovnoměrně vyrovnává vlastní pnutí v celé ploše.
Dilatační spáry v rastru spár dlažby příp. desek:
V systému Schlüter-BEKOTEC lze rozmístění dilatačních spár v dlažbě přizpůsobovat zvolenému rastru spár v průběhu pokládky, protože se do dlažby nepřebírají dilatační spáry z potěru. Je nutné dbát pouze na všeobecná pravidla pro stanovení velikosti dilatačních polí.
Krátká doba provádění:
Na potěr zhotovený v systému Schlüter- BEKOTEC-DRAIN lze při použití separační rohože Schlüter-DITRA-DRAIN pokládat dlaždice z keramiky, přírodního nebo umělého kamene bezprostředně po dosažení pevnosti umožňující chůzi po potěru.
Nízká konstrukční výška:
Provedením systému Schlüter- BEKOTEC se ušetří až 20 mm konstrukční výšky oproti potěru v exteriéru podle DIN 18 560-2.
Úspora materiálu a hmotnosti:
Snížení tloušťky potěru o 20 mm ušetří na 100 m2 základní plochy 2,0 m3 potěru, tedy cca 4,0 t hmotnosti. Výhoda, která se projeví ve statickém výpočtu.
Prokázaná použitelnost:
Bezvadná funkce a použitelnost systému Schlüter-BEKOTEC – především bezpečné roznášení předpokládaného dopravního zatížení – byly prokázány zkušební zprávou akreditovaného zkušebního ústavu.